I love Julklappar !

Eftersom de inte blev nåt inlägg igår om julklapparna som ja skrev så fixar ja de idag såklart ! :)



Skatekeps från mi familla :)



Svarta sköna Canada Snow tofflor från mamma, pappa o brorsan



Ett litet kitt från mina kusiner David, Martin o Henkrik me en
Christina Aguilera perfym och tillhörande body lotion och shower gel



Ett till litet kitt fast från farmor och farfar, en DKNY perfym och en liknande lotion



Fina hängande pärlörhängen från Snö av mamma, pappa o Didrik



Vita Iphod/Iphone hörlurar och skydds plast till skärmen av min fina
storebror :)



En svart o underbar fillt från affären Chilli av farmor o farfar!



Ett säng kitt av mormor och morfar berående av 2 örngott, ett dra-på-lakan
och ett påslakan



En fin svart halsduk fick ja av mina föräldrar o brorsa



Ett underbart vackert halsband + kedja av min bästavän
och syster Ämah -->
www.fjockern.blogg.se , lite som en kompis sak ^^

Ja de va väl de ja har på bild just nu :)
Men andra saker ja fått:

* Lösnaglar och lösögonfransar av gammelmormor
* Stor sminkborste från The Body Shop av mormor o morfar
* Svart mössa me ett litet tryck på och boll uppe på av familjen
* Dunkudde !! Av mormor o morfar
* Böcker av mamma o pappa (tomten)
* Marsipan grisar och tomtar av mamma o pappa (tomten)
* 2 olika strumpbyxor, en med blommor och en me glitter av mamma o pappa (tomten)
* Svart klänning me svarta ränder av mamma o pappa (tomten)
* "Speciell" toffs me 3 olika ringar i sen (blåa, röda, silvriga o gula) av mamma o pappa (tomten)
* Ett litet hår kitt + en mascara av mormor o morfar
* Body Spray av Bea o Matilda

Där har ni allt :D jo de va väl en del ^^ sen ska ja få av mina andra kusiner, när de nu blir... :)

Love...

       
                                                               

pussar o kramar tovebeatriceprohorenko.blogg.se ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0