kärlek är svårt men underbart att uppleva

hur underbar kan en människa vara? jag kan verkligen inte svara på den frågan.. <3
jag skojar inte om detta - jag avgudar dej underbara människa!

jag vet att många liksom snackar på om hur en person lyser upp ens dag och hur mycket man älskar den osv men jag skojar inte om detta heller - du lyser verkligen upp min dag!

jag kan inte förstå att man först gör VÄÄÄRLDENS största misstag och ångrar sig så mycket att man är beredd att göra vad som helst för att få tillbaka en person och i nästa stund (2 år) återuppta kontakten och börja leva på nytt, jag kan inte tänka på något annat än detta och dej (!) och de får mej att sväva på moln!

världens bästa person, vad som än händer vet du att jag alltid kommer att älska dig hur detta än går, okej? <3


pussar o kramar tovebeatriceprohorenko.blogg.se ♥

Kommentarer
Postat av: Ämahh

Sv: Självklart får du det :) jag är dock extremt trött precis nu xD

2011-04-10 @ 18:00:05
URL: http://fjockern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0