50-år!



IDAG FYLLER MAMMA ÅR! STORT GRATTIS TILL HENNE!

Sista kvällen och middagen idag och vi firar henne i Miami då såklart eftersom de va ju liksom den största anledningen till varför vi åkte hit :)<3

En utav hennes presenter kan man ju säga och sen får hon lite hemma av oss och något litet i Miami men vad hon får?, de får ni veta när jag kommit hem ;)
IDAG FYLLER MAMMA ÅR! STORT GRATTIS TILL HENNE!

Sista kvällen och middagen idag och vi firar henne i Miami då såklart eftersom de va ju liksom den största anledningen till varför vi åkte hit :)<3

En utav hennes presenter kan man ju säga och sen får hon lite hemma av oss och något litet i Miami men vad hon får?, de får ni veta när jag kommit hem ;)
pussar o kramar tovebeatriceprohorenko.blogg.se ♥

Kommentarer
Postat av: Mickis

awsome tove!Snart är du hemma igen och då jävlar kör vi!

har saknat dig underbara unge.

känns som om sommaren ahr gått så jävla snabbt.

Känns som om det var typ en vecka sedan som jag träffade dig och emma på intersport haha :(

Asso omg mina älsklingar! :D

<3

2011-08-20 @ 11:45:21
URL: http://mickislife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0