Allt och Inget

Jag kände nån gång mitten av juli att jag skiter helt i bloggen under sommaren så får jag skriva ikapp lite sen när jag förhoppningsvis har lite tid till de i alla fall :)

Men måste ju bara säga att jag lever och jag har haft en kanon sommar hittills och jag hoppas att dom kommande 2 veckorna fortsätter på samma spår i Miami :) yes ni läste rätt!
Ska åka till Miami me min familj och mamma fyller år och allt så vi är borta i 2 veckor, kommer hem den 21a så dagen innan skolan, nervööööst! :)

Jag kommer ju förhoppningsvis fota massor så ni kommer få bilder på in princip hela sommaren sen också och kanske nån video osv så ni får ha lite tålamod nu :)

Jag funderar på att kanske skriva nåt tidsinställt inlägg nu idag, dagen innan så där så de i alla fall finns nåt att läsa men de enda är att jag vet inte om jag riktigt orkar och heller vad jag ska skriva just i dom inläggen då.. :)

Men vi får väl se, kanske dessutom finns nån data på hotellet man kan låna och surfa lite fort på och då kan jag ju kika in lite på min blogg och slänga upp nåt inlägg bara om just tiden jag varit där och hur de varit osv till en början :)

Jag älskar att jag alltid skriva så himla långa inlägg när jag börjar skriva igen efter pauser ;) störigt tycker vissa, andra inte men aja, de blir som de blir och de blir på mitt sätt! :)

pussar o kramar tovebeatriceprohorenko.blogg.se ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0