annorlunda tidszon

Om klockan är 00.00 i Sverige så är de ju 6 timmar innan i USA så de blir ju väldigt konstigt om man t ex skulle ha släkt eller typ pokvän/flickvän här och bo i Sverige för man skulle ju typ aldrig kunna snacka mer än mejl och fb men de är ju kul om man kunde få snabba svar ibland och de går ju liksom inte riktigt att sms känns de ju som.. :p

Menar, 6 timmar är väldigt mycket och hur ska man passa in så man kan prata telefon ibland utan att den ena typ behöver snacka mitt i natten typ dagen innan skolan.. :p
Vet ej varför jag kom att tänka på de nu men bara blev så haha, dessutom så behövde jag ju nåt ämne att skriva om i mina tidsinställda så de är väl bra att nånting kom upp i huvudet på mej, ellerhur? ;)

pussar o kramar tovebeatriceprohorenko.blogg.se ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0