Hiss & Diss

De får bli ett litet Hiss & Diss- tidsinställt inlägg idag då :), de lär inte bli speciellt mycket men nånting i alla fall!


* Dom super söta nallarna -
vet ej om dom kallas nånting speciellt men finns några jättegulliga nallar som jag älskar! Och jag har turen som fått sådana från min pojkvän! Tack säger jag bara<3

Dessa sötisar!

* Innebandyn börjar snart - Vårat lag drar igång inomhus träningarna idag och de är kanon kul! Jag kommer ju tyvärr missa dom två första veckorna eftersom jag är i Miami nu men när jag kommer hem väntar nya och roliga träningar!

* Dammarna/kalkbrotten på Gotland - Måste verkligen Hissa detta eftersom de är verkligen mysigt där! Och sen förutom att det ser fint ut så är ju vattnet mycket varmare där än i havet så de blir lite som att bada i en jättestor och cool pool! ;)


* Åska -
de va sånt j*vla oväder några dagar när jag va på Gotland och fan va jobbigt och läskigt de va och då vart de ju strömavbrott också... Inte alls kul :(

* Sommarlovet är snart slut - Jättetrist att sommarlovet snart är slut och skolan börjar :( visst, ny skola och nya människor och allt sånt ska ju bli väldigt kul men de blir ju ändå massa plugg snart igen... <3

* Långa flygplans turer - Eftersom detta är ett tidsinställt som jag skrev innan jag åkte till Miami så vet jag ju inte hur de är på flyget dit men eftersom de tar 8a timmar först till New York där vi mellanlandar och sen ska vi vara där typ 3-4 timmar och sen yttligare typ 3-4 timmar att åka därifrån till Miami Beach så kan jag ju gissa på att de inte alls är speciellt roligt så länge på ett flygplan... ;)



pussar o kramar tovebeatriceprohorenko.blogg.se ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0