Skolstart för vissa, inte dom i Miami såklart... ;)

Åh, idag börjar min lilla vän och syster Emma i skolan! Hoppas hon får en bra första dag och sen såklart fortsättning :)
Undrar hur hon klarar sig när jag är i Miami och hon inte kan snacka massa strunt me mej över typ lite käk på taco bar haha (a) Saknar de... :)<3

Hon börjar ju på Klara Södra vid Skanstull och de va väl en sak som va tur att jag inte skulle gå där nu utan att jag kom in på mitt första handsval, John Bauer i Liljeholmen eftersom då hade jag missat fett mycket eftersom jag kommer hem den 21a och i Klara så börja man ju idag, den 17e så de hade inte varit kul :/

Aja som sagt, hoppas hon får en kanon dag i alla fall! Hoppas hon skriver ett litet sms efter första dagen kanske (a) trots tidsskillnade... ;)

pussar o kramar tovebeatriceprohorenko.blogg.se ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0