guld är bäst

sen när ja kom hem kände ja för att fota lite av mina "roligaste" priser så här kommer lite bilder och beskrivningar :)



* Pokal från innebandyn
* Silvrig medalj framför från prag 2010 med vendelsö innebandy lag
* 3 st guld medaljer från ponnycupen i hoppning, en från förra säsongen och 2 denna
* En silvrig ponnycupen medalj i hoppning från förra säsongen
* Någonting från fotbollen, typ en stor cup som vi vann



*Min senaste medalj från ponnycupen hoppning med Sprite



*Pokal från utbytestävlingen, hemma match mot Skogslotten, 3a på hästen Minta i dressyren



*Mina finaste/"roligaste" rosetter från dressyr och hopptävlingar med lite olika hästar och på lite olika ställen
(Från höger) Första placering med Bråka i en klubbdressyr 2010, Första placering med Bråka i en klubbhoppning 2009, Tredje placering med Minta i en klubbhoppning 2010, Tredje placering med Minta i utbytestävlingen mot Skogslotten i dressyr 2010, Min första Clear Round rosett med Chanson på en blåbärshoppning 2006, Min sista utbytestävling mot Skogslotten med Minta i hoppning 2010, Lokaltävling Clear Round med Minta 2010, Utbytestävling mot Skogslotten - hemma match med Wilma i dressyr, Utbytestävling på Skogslotten i en hopptävling med hästen Baltazar 2009 och sista rosetten på detta band, Dressyrtävling på Skogslotten 2009 med hästen Baltazar.

Nu har ja skrivit ganska mycke detaljer men hade inge för mej xP(A)

Love...


pussar o kramar tovebeatriceprohorenko.blogg.se ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0