massoooooooor

har ju då inte skrivit typ nåt denna vecka så kommer lite smått nu... :)
har fixat mvg i slöjd och hemkunskap denna vecka ;) sen har ja skrivit typ ett "prov" i teknik vilket faktiskt gick över förväntan :D
har ridit, fick veta att minta ska stanna till påsk nu :D<33 och sen i fredags så fick vi helt knasiga hästar men vi bytte runt lite så till slut fick ja sötisen nobile 9 :)<3 vilket gjorde att lektionen blev bättre hihi !

sen har ja uppdaterat lite på den bloggen som mitt innebandy har tsm, eller mitt och mitt men ni förstår --> http://haisbrudarna.blogg.se <3

har också tränat såklart denna vecka och har spelat två matcher idag, en bättre och en sämre men båda va helt okej roliga.. :) fast första dommarna sög nu -.-' GAAAH, KILL THEM !
asså inte okej !! :p
antar att man kan läsa lite mer om de på haisbrudarnas blogg ;)<3

juste ! hade klädsim på idrotten i skolan i torsdags :o vi skulle simma 20 längder! fatta TJUGIO LÄNGDER!
helt sick asså...


mitt projekt i syslöjden = MVG, YEAAAAH


time for innebandy ! ;)


dax att dra till skolan och simhallen -.-' <3


man måste ju fira att man va så duktig på att simma (A)


pussar o kramar tovebeatriceprohorenko.blogg.se ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0