BÄST

måste bara få rekomendera ett schampo och balsam till folk som har tonat eller färgat hår!
antar att det mest hjälper er med tonat hår men man vet aldrig, färgen kanske bleknar en del också och det blir inte bara utväxt, jag har ingen aning då jag aldrig färgat de utan bara tonat :)

men i alla fall, detta schampo är typ superbra! om färgen håller efter toningen cirka 4 veckor så hjälper det här schampot att hålla färgen minst 2 veckor till!

den får verkligen 5/5 när det hjälper "funktion" eftersom den är till för liksom färgat/tonat hår och den håller verkligen sitt mått måste jag säga! jättenöjd över att hittat denna produkt som jag gillar och verkligen funkar!




Elvital, Schampoo och Balsam från Lóreal (finns att köpa på vanliga mataffärer typ ICA MAXI och säkert även på de flesta skönhetsaffärer typ Kicks eller Åhléns)

pussar o kramar tovebeatriceprohorenko.blogg.se ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0