De går trögt...

...Jo tack jag vet ;)
Jag är liksom borta flera dagar i rad nu och sover över och grejer så jag hinner liksom inte riktigt skiva direkt men idag och kanske i morgon på förmiddagen kan jag nog ta mig tid att göra några inlägg över kanske förra veckan nånting, typ midsommar och sen kommande planer plus lite random inlägg kanske för jag bara måste rekomendera några filmer (troligtvis har alla typ redan sett dom med ändå!) som jag tycker är underbara på olika sätt :)

Vi får väl se hur de blir, sen funderar jag på om jag ska försöka göra klart min bild lista nån gång haha (a)
Nämen nu är det nämligen så att jag fastnat på 11, 12 och 13 så då är de knepigare :p
pussar o kramar tovebeatriceprohorenko.blogg.se ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0