HAHA

Hade lite tråkigt i morse så jag satt och läste fel sms som folk hade fått/skickat och roade mej själv ett litet tag :p
Kopierade några som jag hittade som jag tänkte lägga upp i detta inlägg ;)(a)

-------------------------------
Till:
Storebror 28 år
Sms: Är det sant att när man får en orgasm så tappar man hår på kroppen?
Svar: Vem fan har sagt det? Det är icke sant! Tro inte på allt du hör.

Förklaring: Jag skulle messa min bästis. Hade nämligen aldrig fått en orgasm så jag visste inte. Min brorsa gav mig ett bra svar, men pinsamt var det. Jag var bara 12 när jag messade.

-------------------------------
Till:
Min mamma
Sms: JAg gillar att han slickar mig, men han vill slicka mig i baken. :(
Svar: Usch. Du får säga att det är ohygieniskt.

Förklaring: Jag skämdes så mycket att jag ville rymma från landet och fejka min död. Fan fan fan kan ja skicka så fel.

-------------------------------
Till:
Pappa
Sms: Idag när jag solade kom en geting och stack mig precis mellan benen i muttan. Yes, jag låg naken hihi.
Svar: Oj, hoppas det inte gjorde ont vännen.

Förklaring: Skulle skicka till en vän men pappa fick det. Och jag skämdes.

-------------------------------
Till:
Mamma
Sms: Alla mina polare tycker du har stora bröst men jag har inte tänkt på det. Är jag blind eller?
Svar: De är väl lite större än  normalt. Men säger dina vänner det om mig? Hur reagerar du då?

Förklaring: Det skulle förfan inte till morsan så hon hade inte behövt svara om sina bröst till mig. Nu blev det jävligt pinsamt. Morsan ville ha reda på vilka av mina vänner som tyckte hon hade stora bröst.

--------------------------------------
Till: Syrran
Sms: Fan har jag stånd för varje jävla morgon så att det inte går att pissa. Men inte när jag skall vara med nån brud. Fakk
Svar: Va. Hur ska jag veta det? Du kanske är nervös med tjejer? Eller jag vet inte

Förklaring: Sen ville jag inte se min syster mer eller gärna döda henne för att jag skämdes så. Smset skulle till en vän som jag brukar kunna prata om allt med.

pussar o kramar tovebeatriceprohorenko.blogg.se ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0