Härligt väder!

Nu har jag kollat ut genom fönstret när jag vaknade för ett litet tag sen så tror nog att jag går ut och sätter mig på baksidan och solar lite och käkar frukost nu och sen blir de nog pressa lite på förmiddagen men också ut och röra på mej lite :)
Blir nog inte springa men gå är bättre än ingenting... :)

Kollade även på klart.se och såg att det skulle bli hyfsat fint hela veckan faktiskt *happy*
Tyvärr är det ju alltid finast på morgonen nästan eller asså är det en solig dag så är det oftast mest sol på morgonen typ där mellan 7-10 men jag menar, då sover ju jag som en stock fortfarande (a)


pussar o kramar tovebeatriceprohorenko.blogg.se ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0