My bad :(

nu har man då slutat nian! skönt men ändå sorglig att lämna de goa folket för en hel del personer som jag lär tappa kontakten med och kommer sakna :(
däremot blir det värsta överraskningen när man väl träffas sen haha!

om man ska snacka betyg så är jag rätt nöjd :) det enda är väl att jag ville inte ha några G men det blev två stycken ändå men jag överlever nog ;)

gjorde ett liten lista över betygen som jag fick förre terminen (Ht-10) och sökte in med preliminärt och mina riktiga betyg som jag fick denna termin (VT-11) och som jag hoppas jag kommer in med på mitt första handsval i gymnasiet! :)


Alltså höjt mig även om jag inte nådde mitt mål i hemkunskap, spanska och matte så från inget MVG förra terminen till fyra stycken och från fem G till bara två och sen 12 VG i höstas och nu 10 stycken i våras! :)
hyfsat stolt, JA!

pussar o kramar tovebeatriceprohorenko.blogg.se ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0