snart händer detta...

Planerna för dagen är väl inte jättestora precis :)
men strax ska jag äta och sen åka med Emma till stallet där hon jobbar och kolla när hon rider och lite så, kanske fota nånting också :)
därefter hem och hämta min packning eftersom jag ska sova hos henne sen dels för att vi kanske ska ut me folk och grilla men sen så kommer typ en tjej från nånstans, hon snackar i alla fall engelska haha!
men som sagt, umgås med Emma typ hela dagen :)<3

lär ju inte bli värsta uppdateringen idag mer än det här på förmiddagen för sen är jag ju borta och ska vara social dessutom ^^ men får se vad som händer i morgon :)

pussar o kramar tovebeatriceprohorenko.blogg.se ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0