TOVE

de finns ju då inte så mkt att skriva om veckan som gått mer än att i fredags när ja red så fick ja underbara Fritz och de gick bra tycker ja så är nöjd :)

sen i lördags hade ja namnsdag :) och min fina familj gav mej ju då lite små presenter som alltid och av brorsan fick ja trisslotter men tyvärr inga vinster :/
sen av mormor och morfar så pengar till mobilen, asså två stycken comviq kompis 75 :) mycke behövande (A)
och sen av mamma och pappa fick ja lite mer prylar :)
visar bilder ist för skriva, enklare så



5 stycken mindre ljuslyktor i olika färger till mitt rum i fönstret<3


10 stycken gröna doftljus som luktar lemon grass<3


Ett stort ljus med texten "There is nothing like a dream to create the future"
och en "ljushållare" <3


och en soptunna till mitt rum också haha , dom tyckte inte min gamla va så snygg länge.. ;)

pussar o kramar tovebeatriceprohorenko.blogg.se ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0