1a bilden: Någon du umgås väldigt mycket med.



De är ju min finaste bästavän och syster Emma, även kallad Ämah (fjockern.blogg.se).
Hon och jag har känt varandra i typ 11 år och lika god vänner fortfarande :D
Vi har alltid så jäkla kul ihop och kan skratta åt alla och inget och har så sjuuuukt många minnen tsm :D
Jag är verkligen glad för att jag har henne som vän och hon är som sagt någon jag umgår väldigt mycket med då vi rider tsm, går i samma klass i skolan och sen delar samma intressen och liksom kan umgås efter skolan och faktiskt göra ingenting ibland.. Jag vet att det låter segt men det är så här: Goda vänner kan göra allting men bästa vänner kan göra ingenting :)
Och... Ju fortare du skaffar dej nya vänner, destå snabbare får du gamla så det är alltid lika härligt att ha gamla och goda vänner mitt i allt de moderna ;)<3

pussar o kramar tovebeatriceprohorenko.blogg.se ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0