Dag 2 – Det bästa/sämsta med min häst

Dag 1 - Presentera mig och min häst
Dag 2 – Det bästa/sämsta med min häst

Dag 3 - Min största rädsla inom hästsport tsm med min häst
Dag 4 - Favoritbilderna på min häst
Dag 5 - Så borstar jag min häst
Dag 6 - Något annorlunda med min häst
Dag 7 - Redskap/utrustning jag inte klarar mig utan när jag rider min häst
Dag 8 - Min hästs vardagsoutfit
Dag 9 - Mitt bästa minne tsm med min bästa häst
Dag 10 - Mina drömmar med min häst
Dag 11 - En bild på stallet och omgivningen där min häst bor
Dag 12 - Det här saknar jag av min häst
Dag 13 - En nytagen bild och 5 punkter som beskriver min häst
Dag 14 - Varför ridningen på min häst får mig att må så bra
Dag 15 - Något jag och min häst har gjort som jag är stolt över

Dag 2 - Det finns så himla mycket saker som ja tycker om hos Bråka men ändå en del saker som ja hade önskat va bättre eller liksom annorlunda men eftersom jag älskar denna häst så är det egentligen ingenting jag skulle vilja ändra på iaf<3
Men en del bra grejer är väl att hon tycker det är roligt när vi tränar vilket underlättar en hel del, hon försöker oftast och en sak som är absolut bäst är ju att hon är så jävla snäll! <3 hon är en underbart gullig ponny som älskar att bli ompysslad och helt vacker inombords, hon har verkligen ett hjärta av guld den där hästen<3

Sen finns ju några små saker som ja önska hon kanske inte hade eller ändrade lite på och de är att hon ibland blir väldigt feg eller typ nojjig mera och inte riktigt "vill våga" hoppa och de ställer till ibland på tävlingsbanan men de är ju liksom bara att träna svåra hindertyper och lite läskigare hinder så man vänjer av henne sånt trams.. :)
Sen kan man ju önska att hon gick ner lite fortare i vikt haha, hon är ju super söt som hon är men skulle orka mera, asså konditionsmässigt :) hon hoppar ju högt över hindrerna men typ i dressyren när man jobbat bara kanske 30 min kan hon bli lite för trött :)

De är väl mest små saker som ja tänkte på när ja rider men liksom i stallet är hon faktiskt en ängel, de enda ja vill att hon slutar me är att ibland försöker hon sparkas när man kommer in me sadeln i spiltan och de är ju bara löjligt...
Men sånt försöker ja också få bort genom lite knep ja funderat ut ;)


Som sagt, hon är väldigt mys glad ;)<33

pussar o kramar tovebeatriceprohorenko.blogg.se ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0