Dag 3 - Min största rädsla inom hästsport tsm med min häst

Dag 1 - Presentera mig och min häst
Dag 2 – Det bästa/sämsta med min häst

Dag 3 - Min största rädsla inom hästsport tsm med min häst
Dag 4 - Favoritbilderna på min häst
Dag 5 - Så borstar jag min häst
Dag 6 - Något annorlunda med min häst
Dag 7 - Redskap/utrustning jag inte klarar mig utan när jag rider min häst
Dag 8 - Min hästs vardagsoutfit
Dag 9 - Mitt bästa minne tsm med min bästa häst
Dag 10 - Mina drömmar med min häst
Dag 11 - En bild på stallet och omgivningen där min häst bor
Dag 12 - Det här saknar jag av min häst
Dag 13 - En nytagen bild och 5 punkter som beskriver min häst
Dag 14 - Varför ridningen på min häst får mig att må så bra
Dag 15 - Något jag och min häst har gjort som jag är stolt över

Dag 3 - Oj, jag tror faktiskt inte jag är speciellt rädd för någonting inom ridsporten, inte längre iaf :)
Det går så mycket sämre om man ska hålla på att oroa sig över saker när man rider så gäller att inte va feg när man rider, speciellt inte när man hoppar vilket jag då mest gör på Bråka :)
Sen så är det mycket roligare när man liksom inte är rädd, jag minns tävlingar från längesen när jag typ aldrig satsa och de är ju inte roligt om man inte vågar rida för att vinna eller iaf placera sig.. :)
Jag har som sagt kommit över min rädsla men sen är det såklart att det aldrig är roligt ifall man skadar sig varken Bråka eller jag eller typ gå omkull men det händer faktiskt inte speciellt ofta så de tänker ja inte direkt på.. :)

pussar o kramar tovebeatriceprohorenko.blogg.se ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0