En del bling bling

Nu kommer de lite bilder på typ pannband till hästar dåra :p En del tycker jag bara om men andra kan faktiskt passa till lilla Bråka också :) Kommer ej ihåg vart jag hittat alla bilder så det pallar jag inte skriva nu då men undrar du om någon speciellt eller nåt annat så bara att kommentera så försöker jag att kolla upp de :)








Blev även en huva som jag tyckte va snygg och som dessutom är blå vilket jag tror ska bli Bråkas nästa färg asså typ blått schabrak (stavning), blå grimma, pannband (silver) och lite sånt :) men som sagt, dels måste de ju matcha och passa och sen pallar ja inte lägga ner allt för mycket tid och pengar då jag inte kommer tävla henne massor och den nya hästen jag kanske rider senare inte alls passar i färgerna och så :)
Men som sagt, får se hur de nu blir, mitt nästa inköp blir nog faktiskt pannband om det inte är typ någon små sak som något schampo eller speciellt borsta m.m :)

pussar o kramar tovebeatriceprohorenko.blogg.se ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0