hehe glömde (a)

okej, piiiiiiiinsamt (a)

hade ju tidigare sagt att ja skulle börja skriva mer om hästar och följa en typ "lista" varje dag/varannan dag i 15/30 dagar men de gick ju inte speciellt bra xD

här kommer den igen och ja tänkte då börja direkt att skriva första dagen :)(a)

Dag 1 - Presentera mig och min häst
Dag 2 – Det bästa/sämsta med min häst

Dag 3 - Min största rädsla inom hästsport tsm med min häst
Dag 4 - Favoritbilderna på min häst
Dag 5 - Så borstar jag min häst
Dag 6 - Något annorlunda med min häst
Dag 7 - Redskap/utrustning jag inte klarar mig utan när jag rider min häst
Dag 8 - Min hästs vardagsoutfit
Dag 9 - Mitt bästa minne tsm med min bästa häst
Dag 10 - Mina drömmar med min häst
Dag 11 - En bild på stallet och omgivningen där min häst bor
Dag 12 - Det här saknar jag av min häst
Dag 13 - En nytagen bild och 5 punkter som beskriver min häst
Dag 14 - Varför ridningen på min häst får mig att må så bra
Dag 15 - Något jag och min häst har gjort som jag är stolt över

pussar o kramar tovebeatriceprohorenko.blogg.se ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0