Hoppning i hagen!

Har inte direkt känt att jag har velat blogga så mycket senaste tiden, vet ju vad jag ska skriva om men har aldrig riktigt tagit tag i de.. (a)
Nu äntligen börjar jag lite smått i alla fall, som jag skrev i tror det va förra inlägget så skulle jag ju berätta lite om helgen och så men jag tänkte börja me att berätta om ridpasset igår faktiskt :D

Vi red ute i fjordinghagen och hade ställt upp lite hinder i hela hagen till en bana och jag red ju då såklart Bråka :)
Vi värmde upp och alla hästar va helt lyckliga, seriöst, super kul! :p
Men första hindret blev lite fail, Bråka blev lite väl glad och gjorde värsta bocksprånget och hon har aldrig gjort nåt sånt tidigare så det var jag ju inte beredd på såklart så jag flög av, gjorde en volt i luften och sen landade på vänster höft/rumpa/svanskota så lite ont idag men jag klarar mej haha.. :)

Resten av lektionen gick jättebra annars, va en till tjej som åkte av men hon skratta bara så de va ju skönt
Vi hoppade inte speciellt högt men ändå ganska mycket och galopperade en hel del så hästarna va ju något trötta liksom men det va verkligen bra för tävlingen på söndag ska vara ute fick jag höra och då är de ju bra om jag testat på de nu med henne innan :)

Emma (fjockern.blogg.se) va även där och fotade så jag tänkte lägga upp bilder på mej och Bråka och sen ska jag se om jag kan hitta en favorit bild av alla andra ryttarna med deras hästar så får ni se lite annat än bara mej och Bråka haha (a)

pussar o kramar tovebeatriceprohorenko.blogg.se ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0