kvällen

Usch vad jag är dålig nu, jag måste verkligen plugga men ändå spelade jag för mycket kort när jag inte skulle!!
Fan ta de asså, och fan ta banka bäver xD de är kul för att jag bara vinner (a)
Tack Henrik och CO för att ni lärde mej de i somras x)
På tal om Henrik.. Ska kanske träffa honom idag :) Vet inte ännu riktigt hur det blev me de och sen typ sova osv men de blir säkert bra på nåt sätt ^^ Annars får jag väl hitta på nåt annat för idag är de ju inte någon ridning, vi har ju tema teori så då är vi "lediga".. :)

I morgon är de ju stallet som gäller fast vi ska typ inte dit förrän vid 2 typ så rätt chill innan :)
Hoppas verkligen Bråka är lite sammarbets villig då också :o
pussar o kramar tovebeatriceprohorenko.blogg.se ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0