lika nödvändigt som förra inlägget ;)

tidsinställt - har ju sovit hos underbara så det blir även nu ett litet tråkigt tidsinställt inlägg för att typ.. eh aa.. jag vet inte ens varför :)
men whatever, om jag kommer på nåt roligt att skriva om nu i helgen så gör ja väl de idag på kvällen då jag kommer hem :) hoppas alla är utvilade för att plugga sten hårt veckan som kommer och bara sukta efter sommarlovet om man förtjänar de ;)(a)
Själv ska man jobba gärnet sista veckorna som jag redan skrivit så de pallar ja ju inte snacka om nu :p

Kom på en sak om att jag ska ju ha min lilla "paus" nu veckan som kommer men på tisdag ska ja ju till stallet och då om jag kommer ihåg ska jag fota Bråka så jag kan fortsätta på min häst-lista :)<3
Men annars får ni kanske mer uppdatering ikväll och kanske någon bild också (börjar bli dåligt med de på bloggen) och sen dröjer de kanske någon vecka innan jag drar igång duktigt igen och skriver! :)
Förhoppningsvis så kanske jag kommit på massa roliga saker att skriva om och typ lite roligare saker att  berätta för alla och typ bilder med mera :)


pussar o kramar tovebeatriceprohorenko.blogg.se ♥

Kommentarer
Postat av: Ämah

Nä, de här är lite annorlunda. De andra var slutsålda :(

2011-05-08 @ 21:29:00
URL: http://fjockern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0