min dag i ett nötskal

Har individuell hemstudiedag idag så tänkte fokusera lite på svenskan och sen kursen tror ja :)
Tänkte först att ja kanske skulle lägga upp något slags schema men ändrade mej sen för ja tror inte riktigt att ja kommer kunna hålla de så (a)
Men de här är iaf vad jag bör hinna me idag:

* Skriva klart min disposition i svenska på steg 30
* Göra klart en speciell lapp om 5 olika religoner
* Kolla igenom alla målen för kursen, Jag 7/8
* Sola (ÄNTLIGEN!)
* Äta frukost/lunch (blir väl ute samtidigt som sola)
* Åka till stallet/rida/fixa Bråka (kanske mer "underhålla" hennes päls och man osv)

Det va ju inte så mycket krävande saker direkt.. :p
Men nu måste ja klä på mej lite och sen gå och göra frukost och sätt mej ute en stund i solen kanske med en bok och sen måste ja tyvärr in och plugga igen.. :) Men kanske blir lite plugg utomhus också, funkar ja faktiskt att sitta me datan ute (a) även om de kanske inte är bästa altenativet x)

pussar o kramar tovebeatriceprohorenko.blogg.se ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0