NU

Nu begär de av mot stallet då! :)
Ska försöka hinna me att försöka få Bråka att gå in i spolspiltan idag så jag kan se om hon tänkte tilllåta mej att duscha henne innan tävlingarna :)
Eller ja, dom lite mer seriösa tävlingarna och när vi nu ska åka bort :), annars bara onödigt tycker jag... :)
Men hon har ju så mycket päls kvar! Borsta Borsta Borsta!

Sen äre ju vanlig hoppning också, hoppas ja kan träna lite på höjden jag ska hoppa på söndag, de blev ju 80 då på KM för att det jag ska tävla på lektionsmästerskapet på Gladö veckan där på :)

Antar att de inte blir någon mer uppdatering idag eftersom de blir ganska sent ikväll och i morgon äre skola igen och jag har viktigt seminarium på eftermiddagen... :)

pussar o kramar tovebeatriceprohorenko.blogg.se ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0