så j*vla typiskt!

Besviken är vad jag är just nu faktiskt.. jag har väldigt länge väntat på den 29e maj för att jag skulle få åka ut och tävla med Bråka och idag när vi fixade det sista inför tävlingen så kollade Lotta (ägaren) igenom papprerna för hästarna som skulle åka med och då har Bråkas ägare som bor på Gotland glömt att vaccinera henne detta år så då får jag inte tävla :'(
Känns verkligen skit tråkigt asså!

Fast.. Det finns aldrig nåt ont som inte har nåt gott med sig (om det är så man säger) så min fina mamma ringde till Annette som ägaren på Kimsta Islandshästar heter och kollade om jag kunde rida turridning i morgon och trots att gruppen är full fick jag följa med, tack så himla mycket för det Annette, verkligen tack<3
Det fick mej att må lite bättre och sen följer Natta och hennes mamma med i morgon för dom bokat tidigare en ridtur så Annette tyckte det var självklart att jag kunde hänga me även om gruppen va full och att jag fick rida Kongur lät det nästan också som så det ska bli väldigt roligt att komma tillbaka till Kimsta :)<3

Bilder på Kongur och även 2 på oss två tsm, han och jag<3




Foton: Linn Lemmeke - devinshed@bdb (hon är asduktig fotograf!!)

pussar o kramar tovebeatriceprohorenko.blogg.se ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0