shopping!

Va ju och shoppade igår som ja skrev och vi hittade faktiskt allting som vi leta efter! :)
Jätteskönt! Nu har jag in princip allt inför balen och skolavslutningen, har i alla fall det viktigaste :p
Klänningar till både skolavslutningen och en till balen och sen har ja två par skor till dom tillfällerna fast köpta bara ett par nya igår eftersom jag hade ett par redan innan som passar till skolavslutningsklänningen :)
Sen fixa vi en bra och dessutom fin axelbandslös bh som ja också kan ha till båda klänningarna :)
Sen äre bara håret som måste fixas, och sen sminket och de kanske ska va lite mer speciellt än som i vardagen :) Men som tur så kunde Josefine (http://jlundqvist.blogg.se/) hjälpa mej me de, TACK SÖTIS! <3

Jag har ännu inte riktigt bestämt mej för om jag ska fota och lägga upp på bloggen... :)
De blir ju liksom roligare om det blir en "överraskning" om ingen sett den innan och sen kan de ju faktiskt vara så att även om de kanske inte är massor som läser min blogg dåra men dom få som gör de kan ju faktiskt vilja köpa samma (balklänningen går de ju inte att göra pga att det bara fanns typ 4 stycken på den lilla affären mitt inne i stan som sålde dom, gillar unikt!) saker/kläder som mej och då blir de ju mindre kul "/, men jag ska fundera på saken :)


pussar o kramar tovebeatriceprohorenko.blogg.se ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0