som vanligt typ..

Jo tack jag vet, ingen som behöver påminna mej om de, fullt medveten om de...
...Jag har inte bloggat nåt denna vecka knappt...

Och de lär väl tyvärr inte bli så mycket den kommande heller xD(a)
Nämen de är faktiskt så att jag har lite fullt upp nu sista veckorna och känner att jag verkligen ska klara de och då pressa mej lite till slutat så kanske ibland kan skriva nåt inlägg som nu, innan jag ska sova eller åka nånstans eller typ nåt, har paus i plugget or something men annars är de rätt mycket fokus på skolan... :)
Inte speciellt kul men nyttigt

Jag funderar på om jag kanske ska ta lite tid i alla fall någon dag, inte nu, men i morgon om jag pallar eller i alla fall början på veckan och sen skriva hur ridningen gick i tisdags och fredags och sen hur tävlingen gick idag och sen typ lite annat som jag har att berätta om den envisa Bråka och sen så kanske fortsätta på listan (a) jag började på och sen typ lite om hur mycket det nu är kvar på skolan och sen bara berätta lite allmänt om typ nånting, haha nej men kanske lite om ointressant saker för att fördriva tiden med eller bara fylla ut bloggen med ;)


pussar o kramar tovebeatriceprohorenko.blogg.se ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0