Veckan :)

Har typ inte skrivit nåt :$ whatever , nu är jag igång igen lite i alla fall :)
Veckan har varit lugn va ja minns?
Hade sista nationella provet i onsdags då stora matte delen va och de gick väl varken bra eller dåligt... :)
Sen så varit sjuk typ..
Träffa älskling i onsdags och han sov här och vi tog lite sovmorgon till torsdagen då jag inte skulle på idrotten och sen va han me i skolan :)
Sen vare ridning i fredags också, de gick väl sådär, eller asså i mellan åt gick han väldigt lungt och bra form men han lyssnade inte som han bruka "/
På lördagen så va de ponnycupen match borta mot Sorunda, semifinal då alltså :D
Hade vääääääärldens jobbigaste häst, min ridlärare sa åt mej att driva på mer och att han måste gå framåt mycket mer om han ska komma över hindrerna men vet ni vad? Jag var redan helt slut och jag hade ridit i typ 10 minuter!! Han gick så sjuuukt långsamt! Asså Bråka är ju värsta galen jämfört med den hästen xD

Vi blev i alla fall fel fria men gick ju som sagt väldigt långsamt så ingen placering... :)
Och sen förlorade tyvärr laget också :( vi fick 8 fel och dom 4 :(

Idag va de nästa match mot samma lag, min sista ponnycupen match i hoppning också :(<3
Va super kul! Alla gick nolla, i båda lagen, hästarna skötte sig! :)
Eller i alla fall efter ett tag... Blev lite byten osv och en åkte av men hon mådde bra men själva tävlingen gick ju väldigt bra sen då, Lotta - våran ridlärare - va super glad också :) Väldigt kul de

Eftersom de blev lika idag då båda lagen inte hade några fel så vann Sorunda... :) Grattis till dom då
Dom gick alltså vidare till finalen så får väl heja lite på dom där då haha :)

Men någonting som va väldigt kul va att jag vann i alla fall! :D:$
Det blir alltid två stycken placerade, en etta från ett lag och en tvåa från ett lag och då blev jag första placerad och hade tiden närmast idealtiden hihi <3
Bråka va kanske inte skit bra men hon va verkligen jättetrött av någon anledning, de har ju varit ganska mycket hoppning och tävlingar nu och de är hon ju inte van vid direkt så kan förstå henne, men vi blev ju fel fria och hade bäst tid nu då (a) Så de ska ja va glad över haha :p<3

De va väl mest de som varit då antar ja :)
Ja lägger upp bilder från veckan och helgen och så i nästa inlägg :)

pussar o kramar tovebeatriceprohorenko.blogg.se ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0