Wnb paus på bloggen

tidsinställt - jag är ju så himla gullig så fixa några tidsinställda inlägg så ni fick någonting att läsa även ikväll/i morgon på fm :p
Vet iof inte va ja tänkte skriva om men blir väl typ lite skit bra.. (a)

Måste verkligen fokusera riktigt mycket nästa vecka på skolan så kan hända att ja drar ner lite på det lilla bloggandet jag redan skriver men asså känns som jag måste ligga i nu sista veckan med dom "vanliga" ämnerna, matte, svenska, engelska osv så jag får mina VG som jag vill ha i dom ämnerna :)
Så ja, man kan kalla de en paus typ från måndag-fredag :)
Kan hända att jag skriver något litet typ om det inte finns tid till att plugga, t ex om jag bara har någon timma på mej innan jag ska iväg eller liknande så kommer jag aldrig komma igång ordentligt att plugga så då kanske jag skriver någon rad på bloggen :) lovar ingenting men man kan alltid hoppas!

pussar o kramar tovebeatriceprohorenko.blogg.se ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0